وبلاگ شخصی دکتر علی خداپرست

محلی برای نوشتن خاطرات، عقاید و مطالبی که به نظرم جالب می آیند

وبلاگ شخصی دکتر علی خداپرست

محلی برای نوشتن خاطرات، عقاید و مطالبی که به نظرم جالب می آیند

نوعی شیادی بنام اوزون تراپی

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۹:۳۳ ق.ظ

چند روز پیش بود وقتی وارد لابی ساختمان میشدم، نگهبان یا لابی من در مورد مشکلات پزشکی خانمش سوال کرد. خواستم مدارکش را بیاره تا ببینم. خانم ظاهرا مادرزادی تک کلیه بود. کمردردهایی هم داشته که به پزشک مراجعه و متاسفانه پزشک مورد نظر که متخصص هم بوده گفته است که باید اوزون تراپی کند. چندین و چند جلسه رفته و آمده و 11میلیون خرج کرده و وقتی پولش تمام شده و طبیعتا هیچ نتیجه ای هم ندیده است، پزشک مورد نظر گفته برو پیش متخصص کلیه دیگه به من مربوط نیست و حتما درد از کلیه ات است.
لازم به ذکر که اوزون تراپی یکی از شیادی های متاسفانه جامعه پزشکی است که هیچ جایگاهی در درمان هیچ بیماری ندارد. مثل زالو درمانی و حجامت و هومیوپاتی و سایر کارها، نوعی سوءاستفاده و خالی کردن جیب بیماران است.
هدف ازنوشتن این مطلب اینکه فریب شیادان را نخورید . حالا درسته بعضی پزشکان بعلت درآمد کم دست هر کاری می زنند اما خالی کردن جیب یک نگهبان ساختمان که در سن بازنشستگی شب تا صبح در سرمای زمستان برای چند صد تومان در ماه کشیک میده واقعا کار غیر اخلاقی است و نمی دانم چطور میتوان چنین پولی را خورد.

  • علی خداپرست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی